Verzenden documenten

HOME  |  Verzenden documenten

Verzenden documenten

Als uw inkomsten iedere maand wisselen, stuur uw loonstrook of (uitkerings)specificatie dan zo snel mogelijk op. Dit doet u via het online formulier.

Verzend uw documenten

U heeft hierbij nodig:

  • een DigiD-inlogcode
  • uw documenten digitaal (van papieren maakt u een scan of foto) 

U kunt 1 soort document tegelijk naar ons sturen. Heeft u meer documenten voor ons? Gebruik het formulier dan nog eens.

Soorten documenten

U kunt dit formulier gebruiken voor een:

  • Loonstrook
  • Uitkeringsspecificatie (WW – ZW – WAO – enzovoort)
  • Inkomensspecificatie (pensioenen, nabetalingen, enzovoort)
  • Bon, nota of factuur voor bijzondere bijstand
  • Bankafschrift
  • Bewijs voor afhandelen van een aanvraag of voortzetting van een uitkering
  • Iets anders

Post

Per post stuurt u documenten gratis (geen postzegel nodig) naar ons:

IJsselgemeenten
t.a.v. Sociale Zaken
Antwoordnummer 760
2900 WE Capelle aan den IJssel

Top